Regulamin
REGULAMIN WYDARZENIA FIND YOUR SENSE
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin wydarzenia Find Your Sense (dalej „Regulamin”) określa zasady, czas trwania, sposób informowania, zakres i warunki na jakich odbywa się wydarzenie Find Your Sense (dalej „Wydarzenie”).
- Organizatorem Wydarzenia jest Stowarzyszenie Studentów BEST, z siedzibą pod adresem: pl. Politechniki 1 p. 142, 00-661 Warszawa (dalej „Organizator”).
- Wydarzenie odbędzie się w dniach 17-21 maja 2021 r. w formie zdalnej.
- Wydarzenie składać się będzie z Webinarów i Warsztatów online.
- Webinar to format szkolenia przeprowadzanego za pośrednictwem “platformy”, umożliwiający zdobycie wiedzy i dyskusję (dalej „Webinar”).
- Warsztat online to zajęcia praktyczne umożliwiające zdobywanie umiejętności lub ich doskonalenie (dalej „Warsztat”).
- Celem Wydarzenia jest umożliwienie studentom zapoznania się z tematyką self-care i pięciu podstawowych zmysłów. Wydarzenie ma również na celu budowanie świadomości wśród studentów o codziennych problemach dotyczących osób zmagających się z niepełnosprawnością oraz sposobów na dbanie o swoje zdrowie psychiczne.
- Strona internetowa Wydarzenia znajduje się pod adresem: findyoursense.pl (dalej „Strona Internetowa”).
- Kontakt z Organizatorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt.fys@best.pw.edu.pl
§ 2
ZASADY I WARUNKI UDZIAŁU
- Udział w Wydarzeniu jest dobrowolny, bezpłatny i otwarty. Uczestnikiem Wydarzenia może być osoba posiadająca aktualny status studenta Uczelni Wyższej w Warszawie (dalej „Uczestnik”).
- Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest uzupełnienie formularza zapisów on-line (dalej ,,Formularz’’) zamieszczonego na Stronie Internetowej oraz na fanpage’u BEST Warsaw na facebooku: www.facebook.com/BEST.WARSAW
- Zapisy na Wydarzenie trwają od 07.05.2021 r. do 13.05.2021 r. poprzez Formularz.
- Liczba miejsc na każdy warsztat wynosi 20 osób. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- O przyjęciu na Warsztat Uczestnik zostanie poinformowany poprzez adres e-mail podany w Formularzu nie później niż do 14.05.2021 r.
- Liczba miejsc na każdy Webinar jest nieograniczona.
- Uczestnik może się zapisać na dowolną liczbę Warsztatów i Webinarów.
- Organizator zapewnia Uczestnikom Warsztatów niezbędne do udziału materiały. Pozostałe przedmioty, w które powinni się zaopatrzyć Uczestnicy zostaną przedstawione mailowo nie później niż trzy dni przed Wydarzeniem.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty i uszkodzenia materialne powstałe podczas wykonywania przez Uczestnika prac warsztatowych.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za stan zdrowotny Uczestnika i uszczerbki na zdrowiu spowodowane podczas używania materiałów przeznaczonych do części warsztatowej. Uczestnik jest zobowiązany do stwierdzenia, czy jego stan zdrowia pozwala na uczestnictwo w Wydarzeniu.
§ 3
PRZEBIEG WYDARZENIA
- Wydarzenie odbędzie się zgodnie z harmonogramem udostępnionym na Stronie Internetowej oraz na wydarzeniu na Facebooku do dnia 07.05.2021 r. .
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w harmonogramie.
- Organizator zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do platformy, na której będzie odbywać się Wydarzenie.
- Linki do Webinarów i Warsztatów zostanie przesłany Uczestnikom na podany w Formularzu adres e-mail.
- Uczestnicy są zobowiązani do stawienia się na platformie Wydarzenia w podanym terminie.
- Nick na platformie, wiadomości na chacie tekstowym oraz praca wykonywana podczas Wydarzenia nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych, sloganów faszystowskich, nazistowskich, komunistycznych i tym podobnych, zabronionych przez polskie prawo zgodnie z art. 196, art. 256 i art. 257 Kodeksu Karnego (Dz.U. 1997 nr 88 poz. 553).
- Uczestnik zobowiązany jest do posiadania urządzenia ze sprawną kamerą i mikrofonem oraz zainstalowania na nim platformy, na której odbędzie się Wydarzenie.
§ 4
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Właścicielami wszelkich praw własności intelektualnej do projektów stworzonych podczas Wydarzenia są ich autorzy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania zdjęć z Wydarzenia na Stronie Internetowej, a także na Fanpage’u BEST Warsaw i Fanpage’u Wielkiego Studenckiego Balu Karnawałowego Karnavauli oraz w przyszłych ofertach i materiałach promocyjnych Wydarzenia.
§ 5
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Uczestników (dalej „Dane”) jest Stowarzyszenie Studentów BEST, z siedzibą pod adresem pl. Politechniki 1, p. 142, 00-661 Warszawa.
- Dane będą przetwarzane w celu rejestracji, promocji i poprawnego przeprowadzenia Wydarzenia oraz ankiety końcowej dla Uczestników Wydarzenia.
- Dane będą przechowywane do miesiąca po zakończeniu Wydarzenia.
- Uczestnik, biorąc udział w Wydarzeniu wyraża zgodę na użycie zdjęć i filmów przesłanych przez niego do Organizatora oraz na użycie zdjęć i filmów zawierających wizerunek Uczestnika i powstałych w trakcie Wydarzenia w mediach społecznościowych BEST Warsaw, w materiałach promocyjnych BEST Warsaw oraz przez partnerów Wydarzenia w celach promocyjnych przez okres 2 lat.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich Danych, uzyskania ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- Uczestnik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Danych, do zażądania ich usunięcia. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Danych, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Uczestnik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 04.05.2021 r.
- W uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmian postanowień niniejszego Regulaminu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności wynikającej z odwołania lub zmiany daty Wydarzenia, a wszelkie roszczenia z tego tytułu nie będą rozpatrywane.
- Poprzez zgłoszenie udziału w Wydarzeniu Uczestnik akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Pełna treść Regulaminu znajduje się na Stronie Internetowej.